דף ראשי / מאמרים בנושא שכר עבודה

מאמרים בנושא טעויות בתלושי שכר

מאמרים בנושא בדיקת תלושי משכורת ושכר עבודה דף 6

מאמרים בנושא טעויות בתלושי שכר - 6

מדרגות מס - על מה ולמה?

מאמרים

בפשטות, מדובר בכלי לחישוב בצורה שיטתית וגורפת את שווי המס ששכיר נדרש לשלם ביחס להכנסתו. המונח "מדרגות" מהווה את הרעיון הפרוגרסיבי שעל פיו פועלת שיטת המיסוי, כך שככל שהכנסתו של אדם עולה, כך שיעור המס שיוטל עליו יעלה גם הוא.

מה זה עלות מעביד?

מאמרים

לפני שנתחיל ונבין מה הם המרכיבים, נבין מה המשמעות של עלות מעביד, ובכן מדובר במחיר שהמעביד צריך לשלם עבור שכיר, עובד חדש, או במילים אחרות כמה עובד חדש עולה לבית עסק נתון.

בדיקת תלושי שכר - מדוע כל כך חשוב לבדוק?

מאמרים

העברת תלוש השכר שלך לבדיקה מקצועית של מומחה בתחום אינה מעידה על כך שאינך סומך על המעסיק שלך. האחריות לבדוק את תלוש השכר, להבין את כל הסעיפים ולעקוב אחר המספרים היא של העובד בלבד.

תלושי שכר - לאילו פרטים כדאי לשים לב, וממה אסור להתעלם?

מאמרים

מתי בפעם האחרונה עדכנתם או בדקתם את נקודות זיכוי המס בתלוש השכר שלכם האם אתם יודעים מהם ניכויי החובה בתלוש השכר שלכם? רגע לפני שאתם מכניסים עוד תלוש שכר למעטפה בה אתם שומרים בקפדנות את כל התלושים, המשיכו לקרוא ובצעו בדיקה ראשונית לתלוש בהתאם לסעיפים הבאים..

דמי הבראה

מאמרים

ב״תלושדין" בודקים את זכאותו של עובד לדמי הבראה בהתאם לוותק ותנאי העסקתו בענף העבודה ו/או השתייכותו לדירוג מקצועי מסוים, בו נהוג לשלם דמי הבראה מוגדלים. על בסיס הנתונים האישיים של העובד מחשבים את ההפרש, בין הסכומים המגיעים לו לפי דין, לבין הסכומים, אשר ששולמו לעובד ע״י המעסיק בפועל.